Naša koleginica Branislava Stanković, direktorka sektora sveže hrane našla se na listi “30 ispod 30” u projektu medijske kuće Bizlife koja promoviše uspešne, ambiciozne, vredne, odgovorne i hrabre mlade ljude koji donose novu energiju i progresivne ideje u svojim poslovnim okruženjima.
Mercator-S svojim programima zapošljava i obučava mlade i talentovane ljude koji postaju odgovorni lideri u svom području rada. Pozivamo vam da pročitate Branislavinu priču u najnovijem broju Bizlife magazina možda baš njen primer postane inspiracija za vas.
Branislava Stanković je rođena 1991. godine, u Smederevskoj Palanci. Osnovne i master studije završava na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, na smeru međunarodno poslovanje preduzeća. Karijeru započinje tokom osnovnih studija praksom u kompaniji Mercator-S, na mestu asistenta u trgovini. Nakon završene prakse, stečeno znanje dopunjuje iskustvom kroz rad na više kategorija u kompaniji.
Kao asistent i category manager radila je na razvoju kategorija delikates, mlečnih i zamrznutih proizvoda, kao i namirnica za pripremu jela i konzervirane hrane. Šest godina kasnije, dolazi na mesto direktora nabavke za sektor sveže hrane, gde zajedno sa svojim timom unapređuje poslovanje na svakodnevnom nivou. Govori engleski i francuski jezik, a aktivno se služi i španskim. U slobodno vreme putuje i čita knjige.
- Koji je bio prelomni trenutak u vašem životu, zbog kog ste sad tu gde ste?
Kao student sam sasvim slučajno otišla na Career days, gde sam došla do Mercator-S štanda za zapošljavanje i tako sam ušla u jednu od najvećih organizacija u Srbiji i regionu. To je bila jedna od neplaniranih, ali sigurno najvažnijih odluka u mojoj karijeri, jer sam imala sreću da dođem u kompaniju koja podržava razvoj talenata i mladih ljudi.
- Koja je najvažnija lekcija koju ste naučili u dosadašnjem radu?
„There is no growth in your comfort zone.” To je u današnjem biznisu aksiom.
- Ko je vaš „mentor iz snova” (kada biste mogli da izaberete bilo koju ličnost, iz Srbije ili sveta)?
Tim Kuk, zato što je CEO kompanije Apple, možda i najinovativnije kompanije na svetu. Ilon Mask, jer je jednom prilikom rekao: „When something is important enough you do it even if the odds are not in your favor.” Trudim se da imam takav pristup u poslu, jer mislim da se baš u tome krije suština inovacije i uspeha.
- Koja je vaša definicija uspeha?
Voleti ono što radiš, u svim sferama života. To je definicija i uspeha i sreće, a te dve stvari ne idu jedna bez druge.
- Obrazovanje ili praksa?
U mom slučaju se pokazalo da je za uspeh neophodno da imate i jedno i drugo. Obrazovanje vam omogućava da razumete širi kontekst, a praksa vam ukazuje na to kako da se koncentrišete na detalje.
- Koliko sati dnevno, u proseku, provedete radeći?
U kancelariji između osam i devet sati, ali nastojim da i slobodno vreme koristim za edukaciju i razvoj na svim poljima.
- Koja je najvažnija osobina uspešnog poslovnog čoveka ili žene?
Stvaranje prilika. Ako želite da napravite uspeh, onda je nužno da stvarate prilike.
- Kako biste opisali generaciju Z, kojoj i vi pripadate?
Hrabra. Odvažna. Generacija koja će promeniti svet.
Izvor: BIZLife magazin